مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-21بين الملل

اسارت بیش از 400 کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی از ابتدا 2020


باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تا پایان ماه گذشته میلادی بیش از 400 کودک فلسطینی را که بیشتر آنها از شهر قدس اشغالی بودند، - باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تا پایان ماه گذشته میلادی بیش از 400 کودک فلسطینی را که بیشتر آنها از شهر قدس اشغالی بودند، بازداشت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، باشگاه اسرای فلسطینی در گزارشی به مناسبت روز جهانی حقوق کودک (20 نوامبر) اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تا پایان ماه گذشته میلادی بیش از 400 کودک فلسطینی را که بیشتر آن ها از شهر قدس اشغالی و سن آنها کمتر از 18 سال بوده، بازداشت کردند.

این مرکز حقوقی در گزارش خود همچنین اعلام کرد، در حال حاضر حدود 170 کودک فلسطینی در 3 زندان اسراییلی مجدو ، عوفر و دامون اسیر هستند و به رغم تداوم شیوع ویروس کرونا نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان آنها را تحت شکنجه و نقض گسترده حقوق اسرا قرار می دهند.

از سال 2015، پرونده اسرای فلسطینی همواره شاهد تحولات بی وقفه است از جمله آنها مقامات رژیم صهیونیستی قوانین نژادپرستانه را تصویب کردند که در برخی موارد به تحمل حبس بیش از 10 سال تا حکم حبس ابد می رسد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسارت بیش از 400 کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی از ابتدا 2020

اسارت بیش از 400 کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی از ابتدا 2020