مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-21اقتصادي

آغاز طرح راهداری زمستانه در 5 هزار کیلومتر از راه های استان گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز طرح راهداری زمستانه در طول 5 هزار کیلومتر از انواع راه های استان همزمان با شروع فصل زمستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهدی میقانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان گلستان گفت: در این طرح 315 نیرو و عوامل راهداری و 160 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در قالب اکیپ ها و گشت های راهداری فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه برای سنگین در قالب اکیپ ها و گشت های راهداری فعالیت می کنند، تصریح کرد: برای اجرای بهینه عملیات راهداری 23 راهدارخانه مجهز و مقدار 10 هزار تن شن و نمک در آنها ذخیره سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: گشت های نظارتی و راهداری اداره کل به نام گشت های راه و ترابری در طول اجرای این طرح در محورها به ویژه محورهای کوهستانی و پرتردد حضور دارند و از قرارگاه عملیاتی حمل و نقل و راهداری زمستانه مستقر در اداره کل نظارت می شوند.

میقانی اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی حمل و نقل و راهداری زمستانه 24 ساعت قبل از هر بارش و بحران نیروهای کشیک را ساماندهی کرده و در نقاط مشخص شده مستقر می کند و با هماهنگی مدیریت بحران استان و دستگاه های عملیاتی و امدادی دیگر، برنامه های عملیاتی گوناگون را در شرایط متفاوت اجرا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح راهداری زمستانه در 5 هزار کیلومتر از راه های استان گلستان

آغاز طرح راهداری زمستانه در 5 هزار کیلومتر از راه های استان گلستان