مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-21دانش

کتاب درمانی برای دردهای جامعه ای امروز


عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: جامعه ای که با کتاب، کتابخوانی و کتابخانه عجین شود، رفتاری به هنجار، - خلقی نیکو و سلامت در اندیشه را بیشتر متبلور می سازد.

دکتر عاطفه شریف، عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: توجه به کتاب و کتابخانه و همچنین کتابخوانی افراد جامعه، عیار فرهیختگی آنان را درجامعه مشخص می سازد؛ به میزانی که افراد جامعه ای با این سه پدیده بیشتر عجین باشند، انتظار می رود رفتاری به هنجار، خلقی نیکو و سلامت در اندیشه را بیشتر متبلور سازند.

وی ادامه داد: در دسترس بودن کتاب های خوب، حضور در کتابخانه ها و وقت گذراندن در فضای سالم آن و مشغول شدن به فعالیتی لذت بخش و آگاهی بخش مانند کتاب خوانی می تواند تصویر مطلوبی را ترسیم کند.

وی بیان کرد: اگر چه درحال حاضر افراد جامعه دچار چالش هایی چون مشکلات اقتصادی و .

شده اند و غم نان بهانه نپرداختن به فرهنگ را در ذهن برخی پر رنگ کرده است اما از ارزشمندی مقوله فرهنگ و این عناصر فرهنگ ساز نمی کاهد.

شریف در پاسخ به نحوه خدمات رسانی کتابخانه ها در دوران کرونا گفت: در حال حاضر کتابخانه ها تعطیل نیستند و تا جایی که بنده مطلع هستم انواع کتابخانه ها از عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب درمانی برای دردهای جامعه ای امروز

کتاب درمانی برای دردهای جامعه ای امروز