مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-21فرهنگي

« راز زندگی بقاء» کتاب شد


مدیر کل بهزیستی استان زنجان از چاپ کتاب « راز زندگی بقاء» فرزند بهزیستی خبر داد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از چاپ کتاب راز زندگی بقاء، زندگی نامه شهید بقاء ثمین تاب فرزند بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: تنها شیرخوارگاه استان زنجان به نام این فرزند بهزیستی نامگذاری شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: راز زندگی بقاء، زندگی نامه شهید بقاء ثمین تاب نوشته مسعود بابازاده، به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با همکاری اداره کل بهزیستی استان زنجان به چاپ رسیده است و خاطرات تولد، دوران زندگی بقاء در شیرخوارگاه و مراکز بهزیستی و حضور در جبهه و شهادت این فرزند بهزیستی را در قالب داستانی جذاب به تصویر می کشد.

وی خاطر نشان کرد: شهید ثمین تاب از فرزندان بهزیستی در اول شهریور 1345 به دنیا آمد و در روز بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال 1363 پس از گذراندن دوره آموزشی به منطقه غرب کشور در رسته پیاده اعزام شد و بعد از گذراندن دوره آموزشی به خط مقدم جبهه منتقل شد و در آنجا عاشقانه و مجاهدانه به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت.

محمدی قیداری افزود: سرانجام روز چهارم اسفند 1365 در منطقه شلمچه در درگیری با نیروهای دشمن بعثی بر اثر اصابت ترکش به بدن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک مطهرش در گلزار شهدای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« راز زندگی بقاء» کتاب شد

« راز زندگی بقاء» کتاب شد