مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-21سياسي

تبلیغات اسلامی همدان ترویج نماز درمحلات و روستاها را دنبال می کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه تبلیغات اسلامی از متولیان امر فرهنگ به شمار می رود، گفت: تبلیغات اسلامی همدان ترویج نماز درمحلات و روستاها را دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی نظیری پیش از ظهر شنبه در شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه در خصوص ترویج و اقامه نماز، سازمان تبلیغات اسلامی فراتر از روش کنونی و به گونه های نوین برنامه هایی را اجرا می کند، گفت: بر اساس تکالیف و وظایف اقامه نماز در اولویت امر تبلیغ قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در کنار امر تبلیغ امروزه مبلغین به عنوان امام محله در حوزه فعالیت های اجتماعی نیز فعالیت دارند؛ افزود: استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغ و تشکل های دینی و قرآنی از فضای مجازی در اولویت قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اضافه کرد: در همین راستا اقدام به تولیدات چند رسانه ای در دستور کار قرار گرفته و نشر و اطلاع رسانی عمومی مدنظر است.

حجت الاسلام نظیری بابیان اینکه تبلیغات اسلامی از متولیان امر فرهنگ به شمار می رود، گفت: تبلیغات اسلامی همدان ترویج نماز در محلات و روستاها را دنبال می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: محدوده فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه نماز مانند برخی دستگاه ها به فرهنگ سازی و اقامه در مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اسلامی همدان ترویج نماز درمحلات و روستاها را دنبال می کند

تبلیغات اسلامی همدان ترویج نماز درمحلات و روستاها را دنبال می کند