مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-21سياسي

برخی مدیران دشمن جان مردم هستند/ مدیران متخلف معرفی می شوند


دبیر حزب رفاه ملت استان ایلام گفت: متاسفانه برخی از مدیران دستگاه ها و بانک ها دشمن جان کارکنان و خانواده های آنان هستند و در صورت عدم تمکین از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، - ایسنا/ایلام دبیر حزب رفاه ملت استان ایلام گفت: متاسفانه برخی از مدیران دستگاه ها و بانک ها دشمن جان کارکنان و خانواده های آنان هستند و در صورت عدم تمکین از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، اسامی آنها منتشر خواهد شد.

سعید انوری پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مدیران دستگاه ها و بانک ها از دستورات ستاد ملی کرونا تمکین نمی کنند و کارکنان را مجبور می کنند بیشتر از ساعت تعیین شده در ادارات بمانند که جای سوال دارد.

وی گفت: برخی از مدیران انگار خود و دستگاه تحت مدیریت خود را تافته جدا بافته می دانند و با جان کارکنان بازی می کنند و مصوبات ستاد کرونا که مقام معظم رهبری آن را لازم الاجرا می دانند نادیده می گیرند.

دبیر حزب رفاه ملت استان ایلام تاکید کرد: این مدیران در شرایط عادی چه گلی به سر این مردم مظلوم زده اند که در این شرایط راضی به اجرای این مصوبات نیستند، آیا می خواهند در این مدت زمان تمام عقب ماندگی ها و بی برنامگی های خود را جبران کنند؟ مشاور معاون سیاسی، امنیتی استاندار ادامه داد: اگر این مدیران از امروز تمکین نکنند نام آنان را به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران دشمن جان مردم هستند/ مدیران متخلف معرفی می شوند

برخی مدیران دشمن جان مردم هستند/ مدیران متخلف معرفی می شوند