مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-21حوادث

توقیف بزرگترین محموله قاچاق دام زنده به امارات توسط وزارت اطلاعات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کل دادگستری هرمزگان از توقیف بزرگترین محموله دام زنده قاچاق به کشور های حوزه خلیج فارس و کشف یک هزار و دویست و چهل شش رأس دام در این رابطه خبر داد.

- وی همچنین با اشاره به اینکه در جریان این عملیات مأموران مرزبانی و نیروی انتظامی نیز مشارکت داشته اند خاطرنشان کرد: با حضور دادستان عمومی و انقلاب قشم در محل و در نتیجه بازرسی انجام شده، بزرگترین محموله دام زنده قاچاق به کشور های حوزه خلیج فارس، شامل یک هزار و 246 رأس دام از نوع گوسفند و بز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان و عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان عج به همراه مأموران مرزبانی، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج، قاچاقچیان در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرز های کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست محترم قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بزرگترین محموله قاچاق دام زنده به امارات توسط وزارت اطلاعات

توقیف بزرگترین محموله قاچاق دام زنده به امارات توسط وزارت اطلاعات