مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-21اقتصادي

آغاز به کار سیل برگردان غربی همدان از سال 1400


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه آبگرفتگی عمده ای در شهر همدان نداریم، گفت: با آغاز بارندگی از روز گذشته نیروهای شهرداری تمام نقاط حساس و رودخانه ها مورد رصد و بررسی قرار گرفت که خوشبختانه آبگرفتگی عمده ای در شهر رخ نداده است.

- مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته مشکلاتی که در مواقع بارندگی در برخی نقاط شهر همدان رخ می داد، شناسایی و به طور فنی رفع شد و امسال در این مناطق هیچ گونه آبگرفتگی نداشتیم.

وی با اشاره به اجرای طرح هدایت آب های سطحی در بلوار 9 دی و میدان رسالت، تصریح کرد: میدان رسالت همیشه یکی از نقاط بحرانی شهر همدان در هنگام بارندگی بود که با اجرای طرح هدایت آب های سطحی این مشکل برطرف شد.

رضایی با بیان اینکه رودخانه های شهر همدان لایروبی و بازگشایی شده است، یادآور شد: رودخانه قاسم آباد و شهید صفری لایروبی و بازگشایی شده و رودخانه انتهای شهرک فرهنگیان نیز لایروبی و دیوارکشی شده است و در آن نواحی هیچ مشکلی از نظر آبگرفتگی وجود ندارد.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان افزود: پنج سرشاخه رودخانه در همدان وجود دارد که آب های سطحی به این رودخانه ها هدایت می شوند و بخشی هم توسط شرکت آبفا در نقاطی تجمیع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سیل برگردان غربی همدان از سال 1400

آغاز به کار سیل برگردان غربی همدان از سال 1400