مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-21ورزشي

برگزاری دومین جشنواره طنز و استند آپ کمدی خشدلانه در یزد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دومین دوره جشنواره مجازی «خش دلانه» خبر داد و گفت: با توجه به تجربه موفق جشنواره ی اول و کشف استعدادهایی در زمینه استندآپ کمدی و نمایش طنز تصمیم گرفتیم تا دومین دوره این جشنواره را نیز در یزد برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از وابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، عباس ملازینلی اظهار کرد: جشنواره دوم در قالب موضوعاتی همچون؛ سلامت، بهداشت و ویروس یی حاکم بر جامعه، این برنامه برخلاف سال گذشته که در سطح شهر و پارک ها برگزار شد، امسال به صورت کامل در فضای مجازی اجرایی می شود.

معاون شهردار یزد تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره ی چهار هزار شهید استان در اسفند ماه، بخش ویژه ای با عنوان نمایش طنز جبهه و دفاع مقدس در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی آخرین مهلت ارسال اثار به دبیرخانه ی جشنواره را 15 آذرماه عنوان کرد و ابراز داشت: اعلام نتایج آثار پذیرفته شده 20 آذرماه، برگزاری و نمایش آثار 25 تا 27 آذرماه و آیین اختتامیه ی مجازی آن 28 آذرماه برگزار خواهد شد.

ملازینلی گفت: علاقه مندان می توانند آثار ضبط شده ی خود را به فضاهای مجازی سازمان که اعلام می شود و یا به صورت پستی به دبیرخانه ی جشنواره به نشانی خیابان کاشانی روبروی پارک هفتم تیر، سازمان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره طنز و استند آپ کمدی خشدلانه در یزد

برگزاری دومین جشنواره طنز و استند آپ کمدی خشدلانه در یزد