مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:382020-11-21سياسي

از آه مظلوم بترسیم!


مرتضی نجفی قدسی از فعالان قرآنی کشور در یادداشتی درپی تخریب آلونک زن سرپرست خانوار در بندرعباس و انعکاس گسترده آن در فضای مجازی یادداشتی نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مرتضی نجفی قدسی از فعالان قرآنی کشور در یادداشتی درپی تخریب آلونک زن سرپرست خانواده در بندرعباس و انعکاس گسترده آن در فضای مجازی نوشت: امیدواریم برخورد قاطع قوه قضاییه با عوامل تخریب آلونک آن خانم مظلوم و بی پناه بندرعباسی موجب شود تا دیگر این گونه اقدامات خودسرانه در شهرداری ها که خلاف شئونات نظام جمهوری اسلامی است، رخ ندهد و آه مظلومان دامن گیرمان نشود! متن یادداشت در ادامه قدیم می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم وَاللَّهُ جَعَلَ لَکُمْ مِنْ بُیُوتِکُمْ سَکَنًا .

و خداوند خانه های شما را برایتان محل آرامش قرار داد.

(سوره نحل، آیه 80) تخریب آلونک زن بی سرپرست توسط مأموران شهرداری بندرعباس که در حومه این شهر با بلوک های سیمانی خانه محقری برای خود ساخته بود و بدون امکانات حتی آب و برق با دختر بچه اش زندگی می‏ کرد در فضای مجازی انعکاس گسترده ‏ای داشته است و وجدان عمومی را متأثر کرد.

متأسفانه اصرار و التماس آن زن بی سرپرست و ناله ‏های سوزناک دخترش که از عمق وجود خدا را قسم می‏ دادند هم نتیجه‏ ای نداشت و مأموران بی رحمانه آلونک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آه مظلوم بترسیم!

از آه مظلوم بترسیم!