مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-21پزشكي

کادر درمان دیگر توان مقابله با کرونا را ندارند


رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: کادر درمان به دلیل اضافه کاری های زیاد، فرسوده شده اند و دیگر توان مقابله کرونا را ندارند.

- ایسنا/اصفهان رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: کادر درمان به دلیل اضافه کاری های زیاد، فرسوده شده اند و دیگر توان مقابله کرونا را ندارند.

مرتضی کفیل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا در روزهای گذشته بسیار افزایش داشته است، به طوری که در هفته گذشته بیش از 30 تخت بخش ایزوله بیمارستان اردستان درگیر بیماران کرونایی بوده است.

وی با بیان اینکه در وضعیتی هستیم که اگر تعداد بیماران بستری شده افزایش پیدا کنند بیمارستان نمی تواند جوابگوی ارائه خدمات به آن ها باشد، افزود: فقط کمبود فضای فیزیکی بیمارستان و خدمات نیست، آن چیزی که باعث نگرانی است خستگی کادر درمان بیمارستان است که نمی توانند بیش از این خدمات بدهند.

رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 20 بیمار در بیمارستان در بخش ایزوله بستری هستند و خدمات ویژه دریافت می کنند، تصریح کرد: تاکنون بیش از 50 نفر از کادر درمان بیمارستان مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

به دلیل اضافه کاری های زیادی که کادر درمان مجبور هستند در بیمارستان داشته باشند فرسوده شده اند و دیگر توان مقابله با کرونا را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان دیگر توان مقابله با کرونا را ندارند

کادر درمان دیگر توان مقابله با کرونا را ندارند