مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-21سياسي

اهانت به پیامبر رحمت، توهین به تمام بشریت است


سخنرانان وبینار «پیامبر رحمت، محور وحدت» که با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در لبنان برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص)، - سخنرانان وبینار پیامبر رحمت، محور وحدت که با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در لبنان برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص)، تأکید کردند: اهانت به پیامبر رحمت، توهین به تمام بشریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و دبیرخانه جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری و مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت، وبینار بین المللی پیامبر رحمت، محور وحدت را برگزار کرد.

در این وبینار، محورهایی پیرامون آموزه های قرآنی رحمت، تعامل مهربانانه اسلام با غیر مسلمانان و ابعاد رحمت جهانی پیامبر رحمت و نیز، جلوه هایی از رحمت در سیره پیامبر اکرم(ص) ارائه شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خوشخو، معاون بین الملل دبیرخانه در سخنان خود، اهانت هایی که از سوی افراد سرشناس متوجه پیامبر گرامی اسلام می شود را مخدوش کردن چهره اسلام و آموزه های ارزشمند آن معرفی کرد و از علمای همه ادیان خواست تا آن را محکوم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به پیامبر رحمت، توهین به تمام بشریت است

اهانت به پیامبر رحمت، توهین به تمام بشریت است