مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-21اجتماعي

«شاد» باز هم برای نابینایان و ناشنوایان مناسب سازی می شود


رییس سازمان بهزیستی کشور گفت که تاکید شده است تا مجموعه شاد و آموزش های مجازی در اپلیکیشن شاد برای بهره مندی دانش آموزان نابینا و ناشنوا به طور کامل مناسب سازی شوند.

- شاد باز هم برای نابینایان و ناشنوایان مناسب سازی می شود رییس سازمان بهزیستی کشور گفت که تاکید شده است تا مجموعه شاد و آموزش های مجازی در اپلیکیشن شاد برای بهره مندی دانش آموزان نابینا و ناشنوا به طور کامل مناسب سازی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا با اشاره به چهاردهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور که امروز در دفتر وزیر آموزش و پرورش و با حضور معاونان وزارتخانه های عضو این ستاد برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه مصوباتی در ارتباط با وظایف آموزش و پرورش درباره مناسب سازی شرایط محیطی در مدارس و ساختمان های وزارت آموزش و پرورش (طبق ماده 2 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت) به تصویب رسید.

وی افزود: همچنین شرایط لازم برای سازمان نوسازی و تجهیز مدارس برای ساختمان های جدید در دست احداث، ایجاد شرایط مناسب برای تلفیق اجتماعی افراد دارای معلولیت و عدم ایزوله کردن آنها و همچنین آموزش فرهنگ مناسب سازی و طرز مواجهه با افراد دارای معلولیت در وزارت آموزش و پرورش، استفاده از امکانات آموزشی و تکنولوژی های نوین برای افراد دارای معلولیت مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاد» باز هم برای نابینایان و ناشنوایان مناسب سازی می شود

«شاد» باز هم برای نابینایان و ناشنوایان مناسب سازی می شود