مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 10:262020-11-21اقتصادي

جهاد کشاورزی: پیگیر تأمین شکر یارانه ای برای زنبورداران هستیم


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به افزایش قیمت شکر اشاره کرد و گفت: امور بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی پیگیر تأمین شکر یارانه ای برای زنبورداران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمود اشرفی گل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت در خصوص اطلاع رسانی به کشاورزان در بحث اهمیت و مفیدبودن استقرار کندوهای زنبور عسل در کنار باغات، اظهار داشت: جهاد کشاورزی به صورت مکرر به کشاورزان نامه نوشته و اطلاع رسانی هایی داشته است.

وی افزود: زنبور عسل به عنوان یکی از مزیت های استان شناخته شده و نامه نگاری در خصوص راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفی عسل در استان انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: یکی از اقداماتی که در بحث پرورش زنبور عسل دنبال می شود گردشگری زنبور عسل به عنوان محصول مکمل تولید است.

اشرفی بیان کرد: مشکلات مربوط به زنبورداران از جمله بحث تامین شکر، تامین کپسول گاز ویژه زنبورداران، بیمه مرتبط با زنبورها و غیره احصا شده و توسط امور مربوط در وزارتخانه جهاد کشاورزی پیگیری می شود.

وی به افزایش قیمت شکر اشاره و عنوان کرد: امور بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی پیگیر تأمین شکر یارانه ای برای زنبورداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی: پیگیر تأمین شکر یارانه ای برای زنبورداران هستیم

جهاد کشاورزی: پیگیر تأمین شکر یارانه ای برای زنبورداران هستیم