مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-21اقتصادي

صنف میوه و تره بار شامل محدودیت کرونایی نیست


رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه صنف میوه و تره بار شامل محدودیت های جدید کرونایی نیست گفت: با توجه به محدودیت تردد در سطح شهر کسبه موظف هستند تا پیش از ساعت 21 واحد صنفی را تعطیل و به فعالیت روزانه خود پایان دهند.

- رضا البرزی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه صنف میوه و تره بار جزو گروه یک در ستاد مقابله با یی نیست اظهار کرد: تمام میوه فروشان در سطح شهر اعم از بازار سرگذر، سبزه میدان و محلات طی این دو هفته باز و آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت تردد در ساعت 21 اعضای صنف میوه و تره بار موظف هستند تا پیش از ساعت 21 واحد صنفی را تعطیل و به فعالیت روزانه خود پایان دهند افزود: در حال حاضر نظارت در بازار افزایش یافته و در صورت بروز تخلف و عدم رعایت موازین بهداشتی متخلف به مراجع ذی ربط معرفی خواهند شد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان با تأکید بر اینکه هیچ نوع کمبود میوه و تره بار در بازار احساس نمی شود تصریح کرد: در روزهای بارانی اغلب به دلیل مشکلات حمل و نقل بار کمتری ارسال می شود که احتمال افزایش اندک قیمت ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش دستمزد کارگر، افزایش کرایه و افزایش کود و سم باعث افزایش قیمت میوه نسبت به سال گذشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنف میوه و تره بار شامل محدودیت کرونایی نیست

صنف میوه و تره بار شامل محدودیت کرونایی نیست