مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-21سياسي

داستان ناتمام بیمارستان امام خمینی کرج


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: برای حل مشکلات این بیمارستان و کارکنان آن پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

  - ایسنا/البرز نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: برای حل مشکلات این بیمارستان و کارکنان آن پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

  علیرضا عباسی روز شنبه یکم آذر اظهار کرد: در جلسه ای که عصر روز پنجشنبه (29 آبان) با حضور مسئولان ذیربط و نهادهای نظارتی برگزار شد، مالک فعلی بیمارستان به دلیل عمل نکردن به تعهدات و ادامه مشکلات بیمارستان خلع ید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: جریانات مختلف در یک سال گذشته به دنبال حل مشکلات این بیمارستان و خلع ید مالک فعلی بیمارستان امام خمینی بودند.

وی توضیح داد: امام جمعه کرج در خطبه های متعددی نسبت به مشکلات پرسنل این بیمارستان هشدار داده بود و بسیج دانشجویی هم با برگزاری جلسات با مالک و نهادهای نظارتی و بازرسی پیگیر حل مشکلات بیمارستان بود.

عباسی با اشاره به برنامه ریزی برای ساماندهی وضعیت فعلی این بیمارستان عنوان کرد: قدم بعدی حل مشکلات این بیمارستان توافق با یک مجموعه و خریدار دارای اهلیت برای تملک بیمارستان و سامان بخشیدن به امور و همچنین پرداخت معوقات پرسنل است که در روزهای آتی اخبار امیدبخشی در این رابطه به مردم استان البرز اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ناتمام بیمارستان امام خمینی کرج

داستان ناتمام بیمارستان امام خمینی کرج