مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-21سياسي

نقش بسیج در مهار کرونا


جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: بسیج از ظرفیت عظیمی برخوردار است که توانسته در همه حوزه ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کارنامه زرینی از خود از زمان شکل گیری به جا بگذارد.

- جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: بسیج از ظرفیت عظیمی برخوردار است که توانسته در همه حوزه ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کارنامه زرینی از خود از زمان شکل گیری به جا بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اصغر عباسقلی زاده در جلسه امضای تفاهم نامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: بی تردید نقش بسیج در طرح حاج قاسم سلیمانی نیز اساسی است و می تواند با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کارهای مهمی و تاثیرگذاری را انجام دهد.

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: بسیج از ظرفیت عظیمی برخوردار است که توانسته در همه حوزه ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی واجتماعی کارنامه زرینی از خود از زمان شکل گیری به جا بگذارد.

همچنین محمدحسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز در ادامه این نشست گفت: راه هایی برای پیشگیری از اشاعه این ویروس ناشناخته وجود دارد، لذا در مرحله نخست با آگاه سازی جامه می توانیم در پیشگیری این ویروس اقدامات مهمی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج در مهار کرونا

نقش بسیج در مهار کرونا