مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:202020-11-21سياسي

برگزیدگان دومین همایش کتاب سال بانوان تجلیل شدند


دومین همایش کتاب سال بانوان با معرفی هشت اثر برگزیده و شایسته تقدیر ، برترین های خود را شناخت.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از حوزه نیوز، مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان روز پنجشنبه 29 آبان به صورت مجازی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا دبیرعلمی همایش کتاب سال بانوان، حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، ریحانه حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام و دیگر معاونان و مدیران این مجموعه حضور داشتند، صاحبان آثار برگزیده در حوزه علوم انسانی و اسلامی و در عرصه زن و خانواده معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان، شادی نفیسی در گروه علمی تفسیر و علوم قرآن با عنوان اثر کتاب جریان شناسی تفسیر علمی   و فاطمه وجدانی با عنوان اثر کتاب از نظر تا عمل؛ طرحی برای تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبایی در گروه علمی اخلاق و عرفان حائز رتبه برگزیده شدند.

در دومین همایش کتاب سال بانوان، پنج اثر شایسته تقدیر شدند، از جمله کتاب تاثیر استعاره های مفهومی قرآن بر کلمات قصار امیرالمومنین علی علیه السلام نوشته حسنیه شیخ حمزه نوری در گروه علمی علوم و حدیث و رساله دکترای مبانی و جلوه های حقوق بزه دیده و متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین همایش کتاب سال بانوان تجلیل شدند

برگزیدگان دومین همایش کتاب سال بانوان تجلیل شدند