مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-21سياسي

نامه توکلی به رییسی درباره یک پرونده فساد اقتصادی


رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای از رییس قوه قضاییه بابت پیگیری و صدور حکم بدوی پرونده هفت سنگان قزوین تشکر کرد و از وی خواست تا هرچه سریعتر حکم دست اندرکاران فاسد این پرونده نیز اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد توکلی رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای از رییس قوه قضاییه بابت پیگیری و صدور حکم بدوی پرونده هفت سنگان قزوین تشکر کرد و از وی خواست تا هرچه سریعتر حکم دست اندرکاران فاسد این پرونده نیز اعلام شود.

متن این نامه به شرح ذیل است: برادر ارجمند آیت‌الله دکتر رییسی رییس محترم قوه قضاییه سلام علیکم دیده‌بان شفافیت و عدالت که همواره به‌دنبال احیای عدالت اجتماعی و کشف و زدودن فساد از درخت پرثمر انقلاب اسلامی بوده است، بر خود فرض می‌بیند که از زحمات اخیر شما و قضات پاکدست و دلیرتان در خصوص رسیدگی به پرونده فساد و زمین خواری «هفت سنگان قزوین» و اجرای قانون و عدالت و رسیدگی به تخلفات عاملین این رفتار خلاف قانون، به کمال، تشکر و تقدیر کند.

در این پرونده فساد ننگ‌آور، مسئولان استان، از جمله رییس کل دادگستری و دادستان وقت استان قزوین، با همدستی یکدیگر و با بده‌بستان فاسد، به تصرف ناحق زمین و ساخت‌وساز با جواز غیرقانونی دست زده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه توکلی به رییسی درباره یک پرونده فساد اقتصادی

نامه توکلی به رییسی درباره یک پرونده فساد اقتصادی