مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-21سياسي

برخورد 13 آبان در یوم الله 9 دی تکرار نشود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه برخورد 13 آبان در یوم الله 9 دی تکرار نشود، گفت: مراسم یوم الله نهم دی از جمله رویدادهای مهم در حفاظت از انقلاب است و این روز و بررسی ابعاد شکل گیری آن باید گرامی و تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم پیش رو تا پایان سال در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، اظهار کرد: در 13 آبان تمام شرایط و هماهنگی ها انجام گرفته بود ولی ستاد ملی و اعلام تجدید بیعت و مقابله با فتنه گران مانند نگین انگشتر در این رویداد بزرگ درخشید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: توقع داریم در نهم دی مراسم میدانی با رعایت دستورات بهداشتی داشته باشیم و برخورد 13 آبان تکرار نشود.

محمودی ابراز کرد: الان فعالیت در حوزه فضای مجازی یک ضرورت و واجب است، ولی قطعاً برنامه میدانی باید پیش بینی شود و همه دل سوزان بدانند نباید عَلم و پرچم مناسبت های انقلاب روی زمین بماند.

وی تعطیلی مناسبت ها و برنامه های مذهبی را مایه تأسف دانست و تصریح کرد: اگر تجمع میدانی، نماز جمعه،  راه پیمایی و هیأت تعطیل است ابزار تبلیغی و فرهنگی با شیوه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد 13 آبان در یوم الله 9 دی تکرار نشود

برخورد 13 آبان در یوم الله 9 دی تکرار نشود