مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-21سياسي

رزمایش فرهنگی مقاومت برگزار شود


دبیر جشنواره فیلم مقاومت خواستار برگزاری رزمایش فرهنگی مقاومت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عظیمی میرآبادی ظهر شنبه در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در کنار مزار حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: من از جانب سینماگران انقلاب و دفاع مقدس و سینماگران مقاومت و بیش از 10 هزار نفر که از 135 کشور و 30 استان در بخش های مختلف در این جشنواره شرکت کردند، عرض می کنم ما خدمتگزار راه شهدا هستیم .

وی گفت: جمله ای از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کسانی که در سینمای انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می کنند همواره در جهاد هستند؛ واقعاً این عنوان و بازوبند بسیار ارزشمند است و ان شاءالله قابل این عنوان باشیم و باری که بر دوش ما گذاشتند به سرمنزل مقصود برسانیم.

عظیمی میرآبادی یادآور شد: سینما از سه زاویه قابل بحث است که شامل بعد هنر، رسانه و صنعت است لذا چه هنری بالاتر از اینکه بتوان امثال شهید سلیمانی را پرواند وجود ندارد، کسانی که ذره ذره حیاتشان عشق به الله و امام حسین (ع) و امام زمان (عج) باشد.

وی ادامه داد: اگر سینما را رسانه بدانیم چه رسانه ای و چه کاری بهتر از این بتواند این پیام را منتقل کند و انسانی کامل بیافریند که تمام وجودش وقف اسلام باشد؟ سینما اگر هنر و رسانه است باید این کار را بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش فرهنگی مقاومت برگزار شود

رزمایش فرهنگی مقاومت برگزار شود