مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-21ورزشي

وقتی بسیجیان رودان به میدان می آیند/ از تولید «ماسک» تا کشف مشروبات الکلی


فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) رودان گفت: بسیجیان رودان امروز با حضور در صحنه های مختلف، آمادگی خود را پیش از هر زمان دیگری برای گذر از چالش ها و مشکلات و یاری رسانی به مردم  نشان می دهند.

- فضل الله قاسمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: بسیجیان رودان در قالب 14 قرارگاه تحول محله با شعار سلامت، امنیت و خدمات اجتماعی با اجرای برنامه های مختلف به پاسداشت هفته بسیج می پردازند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق علیه السلام رودان تصریح کرد: برپایی اردوی جهادی روزانه توسط 14 قرارگاه محله، برپایی ایستگاه سلامت در محلات با هدف آموزش، اقناع سازی و توزیع بسته های بهداشتی و راه اندازی سه کارگاه تولید ماسک از مهم ترین فعالیت های بسیجیان این حوزه مقاومت در یاری رساندن به مدافعان سلامت در هفته بسیج است.

وی خاطرنشان ساخت: در حوزه امنیت و اقتدار نیز، گشت های رضویون بسیج در محلات حضور دارند و رژه موتوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، پیاده روی بسیجیان عاشورایی برگزار خواهد شد.

قاسمی بیان داشت: در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز، مسابقات دوچرخه سواری، تیراندازی و برخی رشته های انفرادی، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، سرکشی از بسیجیان معصر، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری کلاس های مشاوره خانواده به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی بسیجیان رودان به میدان می آیند/ از تولید «ماسک» تا کشف مشروبات الکلی

وقتی بسیجیان رودان به میدان می آیند/ از تولید «ماسک» تا کشف مشروبات الکلی