مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-21سياسي

اهدای خون توسط بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت در مازندران


مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کربلا استان مازندران گفت: حضور پیشکسوتان در کنار آحاد جامعه بویژه جوانان سبب حذف شکاف نسل ها و باعث انتقال روحیه جهادی و نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه می شود.

- مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کربلا استان مازندران گفت: حضور پیشکسوتان در کنار آحاد جامعه بویژه جوانان سبب حذف شکاف نسل ها و باعث انتقال روحیه جهادی و نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدعلی یوسفی با اشاره به اجرای مرحله دوم پویش نذر خون توسط پیشکسوتان جهادت و شهادت استان مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون، مرحله دوم طرح پویش نذر خون در هفته بسیج برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کربلا یادآور شد: نخستین طرح اهدای خون این سازمان در مردادماه سال جاری و سالروز ورود آزادگان اجرا شد.

همانطوری که در عرصه دفاع نظامی پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت حضور به هنگام و به موقع خود را ثابت کردند، امروز هم در هر فراخوانی حاضر شده و در عرصه خدمت رسانی پیشگام هستند.

یوسفی با تاکید بر روحیه بالای سلحشوری و آمادگی پیشکسوتان استان مازندران در عرصه های خدمات رسانی،گفت: در دوره پیک اول کرونا 40 تخت با حمایت پیشکسوتان مهیا شد تا با کمک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون توسط بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت در مازندران

اهدای خون توسط بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت در مازندران