مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-21سياسي

واکنش توییتری نمایندگان به استعفای پرحاشیه در وزارت بهداشت


اهدای بسته معیشتی 100 هزار تومانی دولت برای اقشار یارانه بگیر از یکسو و استعفای معاون وزیر بهداشت با ادبیاتی کم سابقه از سوی دیگر و در شرایطی که مردم و کادر درمانی سخت درگیر مواجه و مقابله با ویروس کرونا هستند، - اهدای بسته معیشتی 100 هزار تومانی دولت برای اقشار یارانه‌بگیر از یکسو و استعفای معاون وزیر بهداشت با ادبیاتی کم‌سابقه از سوی دیگر و در شرایطی که مردم و کادر درمانی سخت درگیر مواجه و مقابله با ویروس کرونا هستند، از جمله مهمترین موضوعاتی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار نظرات خود در حساب‌های شخصی‌شان در توییتر به آن‌ها واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شب گذشته رضا ملک زاده پس از هفت سال فعالیت در سمت معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با انتشار نامه‌ای از سمت خود استعفا کرد، استعفایی که در واکنش به انتقادات سعید نمکی وزیر بهداشت از او صورت گرفت.

این اتفاق عکس العمل هایی متفاوتی را در پی داشت و بسیاری آن را در شرایط بغرنج فعلی کشور در مواجهه با ویروس کرونا دور از انتظار و غیرقابل توجیه دانستند.

اما ماجرای استعفا به انتقادات تند وزیر بهداشت از وضعیت تحقیقات سلامت بر میگردد که در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به نام ملک‌زاده گفت: «98 درصد از تحقیقات در نظام سلامت، صرف انتشار مقالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش توییتری نمایندگان به استعفای پرحاشیه در وزارت بهداشت

واکنش توییتری نمایندگان به استعفای پرحاشیه در وزارت بهداشت