مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-21اقتصادي

وصول مالیات همه کسب و کارها تا بهمن متوقف شد


ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای حمایت از مشاغل به ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا وصول مالیات مستقیم همه کسب و کارها تا بهمن ماه را متوقف کرد.

- ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای حمایت از مشاغل به ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا وصول مالیات مستقیم همه کسب و کارها تا بهمن ماه را متوقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد عملیات اجرایی وصول مالیات مستقیم همه کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای آسیب دیده تا بهمن ماه متوقف شود و الزامی به اخذ گواهی پرداخت مالیاتی برای صدور یا تجدید پروانه های کسب و کار واحدهای اقتصادی اشخاص حقیقی نباشد.

با تصویب ستاد ملی کرونا، ضمن تمدید بسیاری از معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی برای همه مشاغل کشور، قرار شد تا پایان سال همه کسب وکارها به ویژه کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا از حمایت های بیشتر اقتصادی برخوردار شوند؛ به این نحو که همزمان با آغاز دوره تشدید محدودیت های کرونایی، حمایت های بانکی جدیدی از سوی دولت دریافت خواهندکرد.

بر اساس اعلام معاون اقتصادی رییس جمهوری کسب و کارهای شدیدا آسیب دیده از کرونا مثل مراکز و واحدهای گردشگری برای پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی، تنفس یک ماهه خواهند داشت و قسط آذر آنها به پایان دوره منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول مالیات همه کسب و کارها تا بهمن متوقف شد

وصول مالیات همه کسب و کارها تا بهمن متوقف شد