مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-21سياسي

حل مشکل درآمد پایدار شهرداری ها در برنامه هفتم توسعه


رییس مجلس شورای اسلامی یکی از چالش های جدی شهرداری ها را نداشتن درآمد پایدار عنوان کرد و افزود: در برنامه هفتم توسعه توجه جدی به درآمد پایدار شهرداری ها خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف عصر شنبه در ارتباط برخط با آیین بهره برداری از 15 پروژه استان قم با اشاره به اینکه ما به جایگاه شهرداری ها و دهیاری ها کمتر توجه کرده ایم گفت: در قانونگذاری و اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور باید بخشی از مسئولیت ها به صورت متمرکز در شهرداری ها و دهیاری ها واگذار شود چراکه این کار می تواند برای مردم خدمات و رفاه بیشتری ارائه کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط تحریم و محدودیت ها در کشور گفت: ما امروز شاهد هستیم در این شرایط تحریم در شهرهای بزرگ و در مراکز استان ها شهرداری ها طرح های بزرگ و مهم خدماتی را به بهره برداری رسانده اند.

وی یکی از چالش های جدی شهرداری ها و دهیاری ها را نداشتن درآمد پایدار عنوان کرد و افزود: در برنامه هفتم توسعه توجه جدی به درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها خواهد شد.

قالیباف افزود: طرح جامع مدیریت خدمت شهری از موضوعاتی است که می تواند به رفع مشکلات شهرداری ها کمک کند که در حال حاضر در کمیسیون امور داخلی و شوراها مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل درآمد پایدار شهرداری ها در برنامه هفتم توسعه

حل مشکل درآمد پایدار شهرداری ها در برنامه هفتم توسعه