مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-21سياسي

بسیجی باید دشمن را به مردم بشناساند


امام جمعه سلطانیه اخلاص در عمل، ولایت مداری و دشمن شناسی و شناساندن دشمن را از شاخصه های بسیجیان دانست و گفت: در شرایطی که عده ای در داخل کشور با همه دشمنی های استکبار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان به مناسبت هفته بسیج و 5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان جمعی از بسیجیان شهرستان سلطانیه به همراه سلیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سلطانیه و حجت الاسلام سلیمانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه دیدار کردند.

حسینی نسب در این دیدار با تبریک هفته بسیج و تجلیل از عملکرد بسیجیان در همه دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج در مقایسه با دیگران مثل ماه شب بدر در میان دیگر ستارگان است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر بسیج در جنگ و هم در دوران بعد از جنگ و هم بعد از آن و هم امروز نبود کمیت انقلاب لنگ بود، از افتخارآفرینی ها و خدمات چهل و یک ساله بسیج تجلیل کرد و گفت: رزمایش مواسات و محرومیت زدایی از خدمات ماندگار بسیج است.

وی با اشاره به آیات 146 و 147 سوره آل عمران عدم سستی در راه خدا، تسلیم و ناتوان نشدن در برابر دشمن و صبر و استقامت را از ویژگی های بسیج دانست و افزود: همه کارهای بسیج مخلصانه است و لذا بسیجیان رِبِّیُّون انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجی باید دشمن را به مردم بشناساند

بسیجی باید دشمن را به مردم بشناساند