مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-21بين الملل

پوتین خواستار تغییر در مسیر توسعه جهانی شد


ولادیمیر پوتین خواستار استفاده از بحران فعلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا به عنوان فرصتی برای تغییر مسیر توسعه جهانی شد.

- ولادیمیر پوتین خواستار استفاده از بحران فعلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا به عنوان فرصتی برای تغییر مسیر توسعه جهانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه خواستار استفاده از بحران فعلی ناشی از همه گیری به عنوان فرصتی برای تغییر مسیر توسعه جهانی، ایجاد شرایط بازی برابر برای همه کشورها و تقویت همکاری های چند جانبه بر اساس اصول حقوق بین الملل شد.

رییس جمهوری روسیه در نشست سران گروه 20 در روز شنبه اظهار داشت: من تأکید می کنم که استفاده از بحران فعلی به عنوان فرصتی برای تغییر مسیر توسعه جهانی، حفظ محیط زیست و آب و هوا، اطمینان از شرایط برابر برای همه کشورها و مردم، تقویت مکانیسم های موثر همکاری چند جانبه و نهادهای مهم بین المللی ضروری است.

به گفته پوتین، در عین حال لازم است تا به منشور سازمان ملل متحد، هنجارها و اصول حقوق بین الملل که به طور کلی پذیرفته شده است، تکیه زده شود.

رییس جمهوری روسیه در پایان گفت: ما دقیقا همین رویکرد را وظیفه و مسئولیت اصلی گروه 20 برای حل مشکلات جهانی به عنوان مجمع اصلی اقتصاد برجسته جهان می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین خواستار تغییر در مسیر توسعه جهانی شد

پوتین خواستار تغییر در مسیر توسعه جهانی شد