مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 18:202020-11-21سياسي

پیام شهردار کرمان به مناسبت درگذشت آیت الله جعفری


شهردار کرمان با صدور پیامی درگذشت عالم نستوه، آیت الله سیدیحیی جعفری را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهران عالم زاده با صدور پیامی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه پیشین کرمان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ خبر درگذشت عالم بزرگ و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله سیدیحیی جعفری، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمان، که عمر گران بهای خود را صرف تهذیب نفس، مبارزه با ظلم و خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی کرد، موجب تأثر و تألم فروان گردید.

ایشان، مصداق بارز العُلَماءُ اُمَناءُ الرُّسُلِ و ازجمله یاران نهضت امام خمینی (ره) و از مبارزان و مجاهدان انقلابی، و عارفی وارسته بود که در مسیر کمال انسانی و ترویج صفات الهی در جامعه گام برمی داشت.

حضرت آیت الله سیدیحیی جعفری، عالمی دینی از بین توده های مردم بود که سال ها به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، در سنگر نماز جمعه حضور داشت و موجب استحکام ارکان مختلف نظام اسلامی در استان کرمان بود.

ایشان، در میدان خطر و دشواری، خطرپذیر؛ در دفاع از عزت و شرافت مردم، پیشتاز و در ترویج اسلام ناب محمدی (ص)، پیشگام بود و در تقویت جایگاه رهبری و انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شهردار کرمان به مناسبت درگذشت آیت الله جعفری

پیام شهردار کرمان به مناسبت درگذشت آیت الله جعفری