مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 18:352020-11-21اقتصادي

سرانه ورزشی شهرقدس 20 هزار متر مربع افزایش یافت


شهردار شهر قدس با اشاره به افتتاح 4 سالن ورزشی در نقاط مورد نیاز شهر گفت: این اقدام افزایش 20 هزار متری سرانه ورزشی شهر قدس را در پی داشته است.

- مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، توجه به حوزه ورزش را یکی از اولویت های شهرداری قدس عنوان کرد و در این باره اظهار داشت: احداث اماکن و فضای ورزشی با اهدافی همچون افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تفریح سالم و تقویت ورزش قهرمانی، طی سال های اخیر، به طور جدی از سوی مدیریت شهری دنبال می شد و از طرف دیگر ورزش بر نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های شهری تأثیر مثبت دارد و از سیاست های شهرداری توجه به این موضوع از طریق افزایش فضای ورزشی می باشد.

وی افزود: تخصیص سرانه ورزشی علاوه بر افزایش عدالت در دسترسی به فضاهای ورزشی و ارتقای نشاط اجتماعی، بستر لازم برای تنوع بخشی به ورزش قهرمانی و همگانی را فراهم می کند.

مختاری با تاکید بر توسعه سرانه ورزشی شهرستان قدس گفت: افزایش سرانه ورزشی یکی از ارکان رشد و گسترش ورزش در تمامی ابعاد و زمینه هاست و این مورد به شدت در این منطقه احساس می شد و با بررسی های صورت گرفته برنامه ریزی در حوزه ارتقای فضای ورزشی انجام گرفت.

شهردار شهرقدس بیان داشت: با بررسی های انجام گرفته در حوزه ورزش 4 سالن ورزشی تکمیل و تحویل جامعه ورزشی شد که 20 هزار متر مربع به فضای ورزشی شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی شهرقدس 20 هزار متر مربع افزایش یافت

سرانه ورزشی شهرقدس 20 هزار متر مربع افزایش یافت