مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 20:252020-11-21سياسي

نظارت بر اصناف با کمک نیروهای مردمی جان تازه می گیرد


جانشین دبیر مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از 150 نفر از ناظرین سلامت مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را برعهده داشتند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی فشارکی پیش از ظهر امروز در دیدار با جانشین مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان در خصوص امضاء تفاهم نامه برای همکاری جهت مبارزه با ویروس کوید 19 اظهار کرد: در بحث بازرسی اصناف و رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت به طور جدی صورت می گیرد.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان افزود: سلامت مردم در اولویت ما قرار دارد؛ در بازرسی ها به علت تغییرات لحظه ای و نواسانات بازار نظارت ها بسیار سخت شده است.

وی با اشاره به اینکه یکسری چک لیست وجود دارد که در اختیار بازرس قرار می گیرد، افزود: این چک لیست مربوط به واحدهای صنفی است که مجاز به فعالیت هستند و اگر این چک لیست پر شود و پروتکل های بهداشتی رعایت نشود واحد صنفی پلمب می شود؛ همچنین سامانه به نام سامانه رصد راه اندازی شده است که شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه به واحدهای صنفی نمره دهند.

  محمدی فشارکی افزود: اتحادیه های صنفی تعامل بسیار خوبی با ما دارند و بازرسان خود را به کمک ما فرستادند و ما هم برای اینکه اتحاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر اصناف با کمک نیروهای مردمی جان تازه می گیرد

نظارت بر اصناف با کمک نیروهای مردمی جان تازه می گیرد