مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 04:102020-11-22دانش

لزوم ایجاد کانال ارتباطی بین بخش خصوصی آموزش الکترونیکی و دانشگاهها


مدیر کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت علوم در نشست خبری مجازی معاون آموزشی وزارت علوم با جمعی از خبرنگاران گفت: « یکی از ضعف های موجود در آموزش الکترونیکی کشور این است که خیلی از دانشگاه ها از توانمندی شرکت های خصوصی و خدماتی که ارائه می کنند اطلاع ندارند .

- مدیر کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت علوم در نشست خبری مجازی معاون آموزشی وزارت علوم با جمعی از خبرنگاران گفت: یکی از ضعف های موجود در آموزش الکترونیکی کشور این است که خیلی از دانشگاه ها از توانمندی شرکت های خصوصی و خدماتی که ارائه می کنند اطلاع ندارند و از سوی دیگر نیز شرکت های توانمندی وجود دارند که راه دسترسی و معرفی شدن به دانشگاه ها را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی اکبر صفوی، رییس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و مدیر کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت علوم در نشست خبری مجازی ، ضمن بیان ابن مطلب، در خصوص مبحث ارزیابی کیفیت آموزش مجازی گفت: در بیشتر کشورهای دنیا مرسوم است که یک نهاد علمی و واسط، بیرون از ارگان های دولتی در حوزه ارزیابی آموزش الکترونیکی فعالیت می کند.

وزارت علوم نیز این مسئولیت را به انجمن آموزش الکترونیکی ایران واگذار کرده است که امیدواریم این انجمن بتواند به خوبی این وظیفه را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد کانال ارتباطی بین بخش خصوصی آموزش الکترونیکی و دانشگاهها

لزوم ایجاد کانال ارتباطی بین بخش خصوصی آموزش الکترونیکی و دانشگاهها