مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 05:002020-11-22دانش

آمادگی واگذاری ساختمان های دانشگاه اشراق بجنورد به دیگر دانشگاه ها وجود دارد


علی گیانی، رییس دانشگاه غیر انتفاعی اشراق بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: نزدیک به هزار دانشجو در دانشگاه اشراق تحصیل می کنند که به دلیل کاهش دانشجو نسبت به سال های اخیر هم اینک بخش قابل توجهی از ساختمان های این مجموعه بلا استفاده مانده است.

- رییس دانشگاه اشراق بجنورد با اشاره به کاهش تعداد دانشجو در این مجموعه گفت: آمادگی این را داریم که ساختمان های دانشگاه اشراق را به دانشگاه دیگری واگذار کنیم.

علی گیانی، رییس دانشگاه غیر انتفاعی اشراق بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: نزدیک به هزار دانشجو در دانشگاه اشراق تحصیل می کنند که به دلیل کاهش دانشجو نسبت به سال های اخیر هم اینک بخش قابل توجهی از ساختمان های این مجموعه بلا استفاده مانده است.

گلیانی ادامه داد: تعداد دانشجویان دانشگاه اشراق کاهش یافته و اکنون امکان اجاره یک محیط دیگر و از سوی دیگر واگذاری مکان فعلی به متقاضیان را داریم.

رییس موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد با اشاره به ظرفیت 5 هزار نفری ساختمان های این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه کوثر که اکنون به صورت پراکنده در ساختمان هایی در درون شهر مستقر است پیش از این درخواست استفاده از محل دانشگاه اشراق را داده بود، اما با برخی مخالفت ها این قرارداد منتفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی واگذاری ساختمان های دانشگاه اشراق بجنورد به دیگر دانشگاه ها وجود دارد

آمادگی واگذاری ساختمان های دانشگاه اشراق بجنورد به دیگر دانشگاه ها وجود دارد