مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-22اقتصادي

بندرانزلی رتبه دوم گیلان در امانت کتاب را دارد


رییس کتابخانه های عمومی بندرانزلی گفت: بندرانزلی رتبه دوم استان در امانت کتاب را دارد و امیدواریم با فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می دهیم کرونا باعث کمرنگ شدن میزان سرانه مطالعه در این شهرستان نشود.

- ایسنا/گیلان رییس کتابخانه های عمومی بندرانزلی گفت: بندرانزلی رتبه دوم استان در امانت کتاب را دارد و امیدواریم با فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می دهیم کرونا باعث کمرنگ شدن میزان سرانه مطالعه در این شهرستان نشود.

نجمه فکوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر هفت کتابخانه در شهرستان بندرانزلی فعالیت دارند که از این تعداد چهار باب کتابخانه روستایی و سه باب کتابخانه شهری هستند.

وی با اشاره به اینکه روستای سنگاچین، کپورچال و حسن رود دارای کتابخانه هستند، گفت: یک کتابخانه سیار نیز در سطح 15 روستا فعالیت دارد که قبل از کرونا با حضور در مدارس روستایی به دانش آموزان و والدین خدمات امانت کتاب انجام می داد.

فکوری تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا و تعطیلی مدارس این کتابخانه سیار که یک ون تجهیز شده است فعالیت خود را کاهش داده و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، هفته ای دوبار به روستای حسن رود رفته و با مرکزیت کتابخانه این روستا فعالیت خود را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرانزلی رتبه دوم گیلان در امانت کتاب را دارد

بندرانزلی رتبه دوم گیلان در امانت کتاب را دارد