مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-22اقتصادي

بازگشت مجتمع فولاد میبد به چرخه تولید با رعایت موازین زیست محیطی


فرماندار میبد از بازگشت مجتمع فولاد میبد به چرخه تولید با رعایت موارد زیست محیطی خبر داد و ابراز امیدواری که این واحد به سرمایه گذار دارای اهلیت و تعهد واگذار شود.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد از بازگشت مجتمع فولاد میبد به چرخه تولید با رعایت موارد زیست محیطی خبر داد و ابراز امیدواری که این واحد به سرمایه گذار دارای اهلیت و تعهد واگذار شود.

حسین فلاح عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: مراحل لازم جهت بازگشت مجتمع فولاد میبد به چرخه تولید انجام گرفته و خوشبختانه با نگاه خوب مسئولان استان به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این خصوص خواهیم بود و با گذر از شرایط سخت، بار دیگر فولاد میبد را به چرخه تولید باز می گردانیم.

وی افزود: میبد یک شهرستان صنعتی در استان یزد با ظرفیت ها و نیروهای کار متخصص و کارآمد است و می توان بار دیگر نام مجتمع عظیم فولاد میبد را با رعایت موارد زیست محیطی پرآوازه کرد.

فلاح با بیان این که فولاد میبد به برترین گزینه در سرمایه گذاری که هم از لحاظ اهلیت و هم دارای صلاحیت باشد واگذار خواهد شد، اظهار کرد: این مجتمع فولادی در سال 91 به سرمایه گذار واگذار شد ولی وی به تعهدات خود پایبند نبود و فسخ قرارداد وی طی مراحل قانونی از سوی دادگاه صادر شد به نحوی که اکنون این مجتمع تولیدی در مالکیت دولت و سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مجتمع فولاد میبد به چرخه تولید با رعایت موازین زیست محیطی

بازگشت مجتمع فولاد میبد به چرخه تولید با رعایت موازین زیست محیطی