مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-22اقتصادي

کاهش 100 درصدی غرق شدگان در استان مرکزی


اراک-- رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی گفت: تابستان سال جاری با استقرار ناجی غریق در سدهای خاکی و آبگیرهای استان مرکزی آمار غرق شدگان 100 درصد در این اماکن کاهش یافت.

- اراک-- رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی گفت: تابستان سال جاری با استقرار ناجی غریق در سدهای خاکی و آبگیرهای استان مرکزی آمار غرق شدگان 100 درصد در این اماکن کاهش یافت.

علی مجرد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هر سال در تابستان و فصول گرما بسیاری از جوانان و خانواده ها برای شنا کردن از سدهای خاکی و آبگیرها استفاده می کنند.

وی افزود: در تابستان سال گذشته به دلیل عدم استقرار ناجی غریق در سدها و آبگیرهای استان مرکزی بیش از 24 نفر به علت عدم آشنایی به فنون شنا در این گونه اماکن جان باختند.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در سال جاری با هدف کاهش تلفات بر اثر غرق شدن در سدهای خاکی و آبگیرهای استان، بر اساس دستورالعمل کمیته بحران استان مرکزی به دستور استاندار، تمامی فرمانداران مرکزی موظف شدند از ناجی های نجات غریق و غواصی استان کمک بگیرند.

وی ادامه داد: با مساعدت رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی، استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، استقرار ناجیان در اماکن پر خطر ذکر شده انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 100 درصدی غرق شدگان در استان مرکزی

کاهش 100 درصدی غرق شدگان در استان مرکزی