مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-22ورزشي

حضور تیم بدمینتون بانوان اردبیل در لیگ دسته دوم


رییس هیئت بدمینتون استان اردبیل از حضور تیم بدمینتون بانوان استان اردبیل در لیگ دسته دوم کشور خبر داد.

- تقی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در همه شهرستان ها هیئت بدمینتون فعال است و ما مصمم بودیم در سالجاری بازدید و سرکشی از فعالیت هیئت ها را در همه شهرستان ها انجام دهیم که با حاکم شدن شرایط کرونا امکان این امر میسر نشد.

وی خاطرنشان کرد: به محض رفع این مشکل فراگیر طبق زمان بندی بازدید از هیئت های شهرستان ها انجام خواهد شد تا رشته بدمینتون در همه مناطق استان به شکل عمومی و همگانی فراگیر شود.

رییس هیئت بدمینتون استان اردبیل افزود: بعد از حضور ما در پنج شهرستان استان ازز جمله بیله سوار، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی و سرعین هیئت بدمینتون فعال شده و سعی بر این بوده تا در همه شهرستان ها از نیروهای زبده و کارشناس در این حوزه استفاده شود.

تقی زاده تعداد ورزشکاران سازمان یافته در رشته بدمینتون را بیش از 402 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 255 نفر ورززشکار آقا و 147 نفر خانم هستند.

وی تعداد مربیان آقا را 21 نفر و خانم را 19 نفر دانست و بیان کرد: در رشته بدمینتون 10 آقا و 8 خانم کار داوری را انجام می دهند.

رییس هیئت بدمینتون استان اردبیل ادامه داد: در همه هیئت ها نائب رییس و دبیر هیئت انتخاب شده و فعالیت می کنند ولی به دلیل شیوع بیماری کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم بدمینتون بانوان اردبیل در لیگ دسته دوم

حضور تیم بدمینتون بانوان اردبیل در لیگ دسته دوم