مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-22اقتصادي

آیا طلا هفته جاری وارد کانال قیمت جدیدی می شود؟


بازار طلا در شرایطی که میان اخبار مثبت ساخت واکسن کووید 19 و اضطراب بالای ناشی از افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا توازنی برقرار شده، در یک بازی حاصل صفر گیر افتاده است.

- بازار طلا در شرایطی که میان اخبار مثبت ساخت واکسن کووید 19 و اضطراب بالای ناشی از افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا توازنی برقرار شده، در یک بازی حاصل صفر گیر افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استراتژیستهای موسسه ING می گویند سرمایه گذاران همچنان به ارزیابی ریسکهای مربوط به تدابیر قرنطینه سخت گیرانه در برابر چشم انداز خوش بینانه واکسن کووید 19 ادامه می دهند.

این دوگانگی ممکن است در شرایط فعلی یک بازی حاصل صفر در بازارها باشد و ما شاهد آن باشیم که حس ریسک با نزدیک شدن به تعطیلات روز شکرگزاری در آمریکا، ثبات بیشتری پیدا می کند.

بازار طلا هفته گذشته شاهد خروج گسترده سرمایه از صندوقهای ETF طلا بود که روی قیمت طلا تاثیر منفی گذاشت اما طلا حمایت در سطح کلیدی 1850 دلار را حفظ کند و موفق شد هفته را در قیمت 1872 دلار و 40 سنت به پایان برساند و رشد قیمت روزانه 0.

6 درصد را ثبت کند.

به گفته سوکی کوپر، تحلیلگر فلزات ارزشمند بانک استاندارد چارترد، قیمت طلا تحت تاثیر اخبار مثبت از ساخت واکسن در نهم نوامبر تحت فشارهای کاهشی قرار گرفت اما فعلا در پایین سطح 1865 دلار حمایت یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا طلا هفته جاری وارد کانال قیمت جدیدی می شود؟

آیا طلا هفته جاری وارد کانال قیمت جدیدی می شود؟