مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-22اقتصادي

زمان خرید سهام در بورس فرا رسیده است؟


یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: اکنون بهترین زمان برای ورود سرمایه به بازار بورس و خرید سهام است، زیرا قیمت های ایجاد شده در سهام مناسب و به نفع سهامداران خواهد بود.

- ، عرفان هودی به علت بازگشت شاخص بورس به روند صعودی اشاره کرد و افزود: بازار سهام از آخرین روز معاملات هفته سوم آذرماه به مدار صعودی خود بازگشت و هفته گذشته بازاری سراسر مثبت را پشت سر گذاشت.

وی گفت: برخی کارشناسان نگران بازگشایی نمادهایی مانند شستا در بازار بودند، اما همزمان با بازگشایی نماد آن اتفاق منفی در بازار رخ نداد و شاهد معاملات مثبت در بازار بودیم.

هودی به عوامل تاثیرگذار در روند صعودی شاخص بورس اشاره کرد و ادامه‌داد: با توجه به اینکه نرخ اکثر سهام در بازار به کف قیمتی و پایین‌ترین حد خود رسیده، اکنون از آمادگی لازم برای رشد برخوردارند که این موضوع موجب ایجاد موقعیت مناسب برای افرادی که به دنبال خرید سهام در بازار بودند، شد.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه وجود رکود و روند منفی در بازارهای موازی در بازگشت روند صعودی به معاملات بورس بی‌تاثیر نبوده، خاطرنشان‌کرد: قرار گرفتن بازارهایی مانند دلار و طلا در مسیر نزولی، پایان یافتن شایعه‌های افزایش نرخ سود بانکی که در دو ماه اخیر مطرح شده بود، تکذیب آن از سوی مسوولان بانکی و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان خرید سهام در بورس فرا رسیده است؟

زمان خرید سهام در بورس فرا رسیده است؟