مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-22دانش

اعلام نتایج ارزیابی آموزش مجازی دانشگاه ها تا چند ماه آینده


معاون آموزشی وزارت علوم از اعلام نتایج ارزیابی آموزش مجازی دانشگاه ها تا چند ماه آینده خبر داد و گفت: در آینده باید آموزش چهره به چهره در کنار آموزش الکترونیکی قرار بگیرد.

- معاون آموزشی وزارت علوم از اعلام نتایج ارزیابی آموزش مجازی دانشگاه ها تا چند ماه آینده خبر داد و گفت: در آینده باید آموزش چهره به چهره در کنار آموزش الکترونیکی قرار بگیرد.

معتقدیم که با بهره گیری از مزایای هر دو روش آموزش، چهره به چهره و الکترونیکی بازدهی بهتری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانیم داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر علی خاکی صدیق ضمن بیان این مطلب درخصوص سیاست های این وزارتخانه در آموزش های برخط و یادگیری سیار بیان کرد: سیاست کلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط با آموزش در این مقطع کنونی، تقویت، استمرار و استقرار یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش عالی است.

طی 9 ماه گذشته، شاهد بحران شیوع ویروس کرونا و همه گیری بیماری کووید -19 بودیم که به تبع آن برچسب ضرورت آموزش به صورت حضوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی متوقف شد.

معاون آموزشی وزارت علوم در ادامه خاطرنشان کرد: این وزارتخانه، به منظور آنکه آموزش حتی در یک روز، یک هفته و یک ترم تعطیل نشود به سمت آموزش های غیرحضوری با محدودیت آموزش یادگیری الکترونیکی حرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج ارزیابی آموزش مجازی دانشگاه ها تا چند ماه آینده

اعلام نتایج ارزیابی آموزش مجازی دانشگاه ها تا چند ماه آینده