مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-22سياسي

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی رحلت آیت الله جعفری


اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان آیت الله سید یحیی جعفری را تسلیت گفت.

- ایسنا/کرمان "اسحاق جهانگیری" معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان آیت الله سید یحیی جعفری را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام تسلیت که در اختیار خبرگزاری ایسنا گذاشته شده به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون رحلت عالم ربانی و وارسته آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان و یار دیرین امام و انقلاب و رهبری ضایعه ای بزرگ برای مردم شریف استان کرمان است.

مصیبت فقدان تاسف بار این روحانی خوشنام که نماد روحانیت روشن بین، مردم دار ، معتدل و همواره محور وحدت آحاد مردم و گروه ها و جریان های مختلف سیاسی بود را به عموم مردم قدرشناس استان کرمان، روحانیت استان، علاقه مندان و دوستداران، بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی رحلت آیت الله جعفری

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی رحلت آیت الله جعفری