مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-22سياسي

اقدام سازمان بیمه سلامت برای تله مدیسین /برنامه ریزی اجرای نظام ارجاع در شهرها


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت مهمترین برنامه های این حوزه را تشریح کرد و گفت: فراهم شدن زیرساخت های الکترونیک، اجرای نظام ارجاع، - اقدام سازمان بیمه سلامت برای "تله مدیسین"/برنامه ریزی اجرای نظام ارجاع در شهرها معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت مهمترین برنامه های این حوزه را تشریح کرد و گفت: فراهم شدن زیرساخت های الکترونیک، اجرای نظام ارجاع، خرید راهبردی، تدوین و اجرای پروتکل های بیمه ای و تشکیل شورای فنی سازمان از اولویت های اصلی این معاونت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رضایی به برنامه های در دست اجرا در حوزه معاونت بیمه و خدمات سلامت سازمان اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم که به عنوان اولویت اول و کلیدی این حوزه محسوب می شود، فراهم شدن زیرساخت خدمات الکترونیک است که از مدت ها قبل در سازمان شروع شده و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که تا پایان دولت بتواند به نتیجه مطلوب دست یابد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ادامه داد: همچنین برنامه نسخه نویسی و استحقاق سنجی از دیگر اقداماتی است که سعی خواهیم کرد شتاب بیشتری به آن دهیم.

وی با اشاره به اینکه نظام ارجاع یکی از ضروری ترین اقداماتی است که لازم است در حوزه سلامت به آن توجه شود تا بتوانیم به صورت سیستماتیک و بدون کاهش خدمات، هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سازمان بیمه سلامت برای تله مدیسین /برنامه ریزی اجرای نظام ارجاع در شهرها

اقدام سازمان بیمه سلامت برای تله مدیسین /برنامه ریزی اجرای نظام ارجاع در شهرها