مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-22ورزشي

فروردین : از اسم مجیدی در ارز دولتی سواستفاده شده است


رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: از فرهاد مجیدی می خواهم بحث ارزهای دولتی را پیگیری نکند زیرا به پاکی وی ایمان داریم اما از اسمش سوء استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدمهدی فروردین درباره اینکه آیا مجلس شورای اسلامی با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی در شرایط کرونایی برنامه خاصی برای حمایت از صاحبان این اماکن دارد، اظهار داشت: دو مورد را بررسی کردیم ابتدا اینکه کدام بخش در شرایط کرونایی در حوزه ورزش بیشتر آسیب دیده است.

همه می دانیم ورزش با هوادار زنده است و وقتی طرفداران در ورزشگاه حضور پیدا نمی کنند، شور و نشاطی در ورزش هم وجود نخواهد داشت این موضوع از لحاظ اقتصادی هم آسیب های زیادی به این حوزه می زند.

وی افزود: از همه مهمتر این است که برای قشر آسیب دیده برنامه ای مشخصی داشته باشیم که این موضوع دست دولت را می بوسد، ما تصمیم های حمایتی را در مجلس برای تمام آحاد جامعه اتخاذ رسیده ایم و به نتیجه رسیدن آنها مقداری زمان بر است.

می طلبد خیلی سریع ضرر و زیانی که به باشگاه ورزشی و جامعه ورزش وارد شده جبران شود و یکی از موارد این است که درباره مالیات ها تخفیف هایی داده و یا فرصت هایی به باشگاه داران به ویژه در بخش خصوصی داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین : از اسم مجیدی در ارز دولتی سواستفاده شده است

فروردین : از اسم مجیدی در ارز دولتی سواستفاده شده است