مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-22حوادث

صبح بارانی و پرحادثه اصفهان با واژگونی 8 خودرو


رییس پلیس راهور استان اصفهان از واژگونی یک کامیون در بزگراه شهید دستجردی اصفهان خبر داد و گفت: بر اثر بارندگی صبح امروز در اصفهان 8 دستگاه خودرو از جمله چند کامیون، - ایسنا/اصفهان رییس پلیس راهور استان اصفهان از واژگونی یک کامیون در بزگراه شهید دستجردی اصفهان خبر داد و گفت: بر اثر بارندگی صبح امروز در اصفهان 8 دستگاه خودرو از جمله چند کامیون، اتوبوس و وانت نیسان واژگون شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی، با اشاره به حادثه واژگونی کامیون که صبح امروز (یکشنبه_2 آذرماه) در بزگراه شهید دستجردی، محدوده سپاهان شهر اتفاق افتاد، علت واژگونی و تصادف را عدم توانایی راننده در کنترل وسلیه نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در معابر لغزنده اعلام کرد.

وی اعلام کرد: به دنبال بارندگی صبح امروز در اصفهان، نزدیک به 8 دستگاه خودرو، از جمله چند کامیون، یکی دو مورد اتوبوس و وانت نیسان واژگون شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، رپیس پلیس راهور استان تنها دلیل این واژگونی ها را لغزندگی معبر به دلیل بارندگی اعلام کرد و افزود: متاسفانه این حوادث به بی تجربگی برخی رانندگان برمی گردد، وقتی راننده ای نداند رانندگی در معبر خشک و لغزنده متفاوت است نتیجه آن واژگونی های امروز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح بارانی و پرحادثه اصفهان با واژگونی 8 خودرو

صبح بارانی و پرحادثه اصفهان با واژگونی 8 خودرو