مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-22سياسي

تذکر سالاری به شهرداری تهران درباره آراء صادره در کمیسیون ماده 38


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران درباره برخی آراء صادره در کمیسیون ماده 38 آیین نامه معاملاتی شهرداری در خصوص بلند مرتبه سازی های منطقه 22، - به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سالاری در دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر به برخی آراء صادره از کمیسیون ماده 38 آیین نامه معاملاتی شهرداری تهران گفت: همانطور که می دانید من و آقای حبیب زاده به عنوان ناظر شورای شهر تهران در کارگروهی که بر اساس طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 برای تعیین تکلیف پرونده های دارای حقوق مکتسبه از توافقات دوره گذشته مدیریت شهری تشکیل شد، حضور داریم.

در جلسات اخیر در فرایند بررسی پرونده ها شاهد آرایی از کمیسیون ماده 38 آیین نامه معاملاتی شهرداری تهران بودیم که به نظر می رسد حقوق شهرداری و شهروندان در آن در نظر گرفته نشده است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران توضیح داد: برخی از آراء کمیسیون ماده 38، شهرداری را مکلف کرده است نسبت به صدور مجوز بلند مرتبه سازی با 21 طبقه اقدام کند، این در حالی است که در تاریخی که این املاک شهرداری به غیر واگذار شده، ضابطه بلند مرتبه سازی توسط شورای عالی شهرسازی و معماری لغو شده بود و مهم تر آنکه در برخی از این پرونده ها شهرداری نه تنها ملزم به صدور پروانه بلندمرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر سالاری به شهرداری تهران درباره آراء صادره در کمیسیون ماده 38

تذکر سالاری به شهرداری تهران درباره آراء صادره در کمیسیون ماده 38