مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-22ورزشي

مورد مشکوک در بیانیه استقلال علیه فولاد/ «هتک» حیثیتِ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال


نماینده حقوقی مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به ادعای باشگاه استقلال درباره نحوه بخشش سعید آذری گفت: این ادعا کمیته اخلاق را هتک حیثیت می کند و این کمیته را زیر سوال می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر : روز گذشته باشگاه استقلال در بیانیه خود اعلام کرد سعید آذری با من بمیرم تو بمیری محرومیت خود را تمام کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟ - پیروز میرحیدری: من در تاریخ 10 آبان به نمایندگی از آقای آذری به کمیته اخلاق رفتم تا برای تهیه یک دفاعیه پرونده او را مطالعه کنم.

یک هفته بعد با دعوت کمیته اخلاق همراه با آقای آذری به این کمیته رفتیم و به سؤالات و مطالبی که وجود داشت، جواب دادیم.

در این فاصله نامه ای به کمیته اخلاق داده و درخواست کرده بودیم با توجه به بند 5 ماده 21 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، وسایل سمعی و بصری در جلسه فراهم باشد تا اگر اختلافاتی حادث شد بتوان به فایل جلسه استناد کرد.

متأسفانه وقتی در تاریخ 17 آبان در جلسه حاضر شدیم، دوستان رسیدگی کننده به این پرونده اعلام کردند درخواست شما رد شده است، چون مقررات انضباطی فدراسیون به آیین نامه اخلاق ارتباطی ندارد، در حالی که این چنین نیست و مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال برای تمام ارکان قضایی فدراسیون از جمله کمیته اخلاق لازم الااجراست خصوصاً اینکه تاریخ تصویب مقررات انضباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مشکوک در بیانیه استقلال علیه فولاد/ «هتک» حیثیتِ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

مورد مشکوک در بیانیه استقلال علیه فولاد/ «هتک» حیثیتِ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال