مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-22سياسي

پیشرفت کشور نیازمند استفاده از نخبگان و دلسوزان انقلاب است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: متاسفانه امروز کسانی که بیشترین دلسوزی برای کشور دارند در جایگاه مسئولیتی قرار ندارند در حالیکه پیشرفت کشور در گرو استفاده از نخبگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج, سردار سیدصادق حسینی در جلسه هم اندیشی با نخبگان و مخترعین بسیجی با بیان اینکه نخبگان جایگاه برجسته ای در جامعه دارند, اظهار کرد: متاسفانه امروز مشکلاتی در جامعه وجود دارد و از قشر جوان به ویژه نخبگان استفاده مطلوب انجام نمی شود.

وی افزود: کارکرد و عملکرد بسیج در سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب کاملا مشخص است و بر بهره گیری از این ظرفیت همواره تاکید داشته اند چرا که پیشرفت کشور نیاز به نخبگان دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: هم در بخش تحقیق, هم بخش اختراع و هم بخش تولید نیاز به تفکر نخبگان دارد تا بتوان با اندیشه و تفکر آنان پیشرفت های علمی و صنعتی کشور را تحقق ساخت.

سردار حسینی یادآور شد: جوانان ما امروز به این نتیجه رسیده اند که دیگر نباید منتظر حمایت دیگر کشورها باشند و به همین دلیل به دنبال تامین نیازهای علمی کشور هستند و رسیدن به این جایگاه نیازمند روحیه بسیجی است.

وی بیان کرد: تا پیش از انقلاب چند سد در کشور داشتیم که همه آنها نیز توسط کشورهای غربی احداث شده بودند اما امروز ما به جایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کشور نیازمند استفاده از نخبگان و دلسوزان انقلاب است

پیشرفت کشور نیازمند استفاده از نخبگان و دلسوزان انقلاب است