مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-22سياسي

دولت نباید برای دشمن فرش قرمز پهن کند/ باید ازطرف مقابل امتیاز بگیریم


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متأسفانه برخی دولتمردان در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن هستند، در حالی که باید روی امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی،گفت: تذکر بنده به رییس جمهور است و باید بگویم آقای روحانی هنوز تکلیف انتخابات آمریکا به طور قطعی معلوم نشده است که شما و اطرافیانتان با یک بی نظمی و آنارشیسم در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن هستید.

وی بیان کرد: هر کسی به ویژه رییس جمهور و کابینه اش به عنوان سیاسی ترین و امنیتی ترین کابینه بعد از انقلاب به خوبی می دانند که اگر از موضع ضعف و سستی در مقابل دشمن برخورد کنند، میدان امتیازگیری را از دست می دهند و پیشاپیش زمینه را برای امتیازگیری دشمن فراهم می کنند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیچکس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم ها نیست اما حرف ما این است که باید از موضع اقتدار و عزت ورود کنید تا حقوق مردم تضییع نشود و نباید از موضع عجز رفتار کنید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برجام بدبختی بود و ادامه آن بدبختی بیشتر را برای مردم فراهم می کند و به همین دلیل مسئولان باید از موضع اقتدار و عزت ورود کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نباید برای دشمن فرش قرمز پهن کند/ باید ازطرف مقابل امتیاز بگیریم

دولت نباید برای دشمن فرش قرمز پهن کند/ باید ازطرف مقابل امتیاز بگیریم