مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-22بين الملل

اجرای اصلاحات در کابینه سودان


رییس جبهه انقلابی سودان تاریخ اصلاحات جدید دولت انتقالی به ریاست عبدالله حمدوک را که زمان امضای توافق صلح میان مسؤولان انتقالی خارطوم و جنبش های مسلح جوبا، - رییس جبهه انقلابی سودان تاریخ اصلاحات جدید دولت انتقالی به ریاست عبدالله حمدوک را که زمان امضای توافق صلح میان مسؤولان انتقالی خارطوم و جنبش های مسلح جوبا، پایتخت سودان جنوبی درباره آن توافق شده بود، اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الانتباهه چاپ سودان، الهادی ادریس، رییس جبهه انقلابی سودان در مصاحبه ای تلویزیونی با اشاره به پیشنهاد ایجاد یک شورای شرکا متشکل از احزاب آزادی و تغییر، نظامیان، طرف های امضاکننده توافق صلح و همچنین شخص نخست وزیر اظهار کرد: تشکیل کابینه ظرف مدت حداکثر 10 روز انجام خواهد شد.

ادریس تاکید کرد: این شورا نماینده دولت مرحله انتقالی است و میان تشکل های دولتی نقش هماهنگ کننده، ناظر و برنامه ریز را ایفا کرده و برای کنار زدن اختلاف نظرها میان تمامی طرف ها تلاش خواهد کرد.

رییس جبهه انقلابی سودان گفت: پیشنهاد شورای شرکا به این شکل است که 20 تا 30 عضو دارد و بالاتر از تمامی هیات های تشکیل شده برای دوره انتقالی قرار خواهد داشت، البته بحث و گفتگوها درباره تشکیل این شورا هنوز ادامه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اصلاحات در کابینه سودان

اجرای اصلاحات در کابینه سودان