مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-22سياسي

توصیه جدید ذوالنوری به روحانی


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیرامون بحث مذاکره با آمریکا خطاب به رییس جمهور مدعی شد: شما در امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز شوید نه این که مرتب فریاد ننه من غریب سر بدهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم ها نیست بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذورالنوری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با متهم کردن دولت به پهن کردن فرش قرمز برای دشمن و امنیتی و سیاسی ترین کابینه بعد از انقلاب خواندن این دولت، اظهار کرد: این را می دانید که اگر از موضع ضعف و سستی برخورد کنید میدان امتیازگیری را از دست دادید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم کردید.

شاعر درست گفته که اظهار عجز پیش ستمگر ابلهی است/ اشک کباب باعث طغیان آتش است .

وی افزود: به حضرت عباس به کسی که شما قبول دارید هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست ولی از موضع اقتدار و عزت ورود کنید که حق مردم را تضییع نکنید؛ از همین اول از موضع عجز شروع نکنید که برجام بدبختی بود و ادامه اش بدبختی بیشتری برای مردم فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جدید ذوالنوری به روحانی

توصیه جدید ذوالنوری به روحانی